Re: Skladanie PC

Autor: lazik_s <spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 13:36:06 MET DST

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek popołudniem, CYSTERNO napisałeś
na pl.comp.pecet coś takiego:
> Zdecyduje sie jednak na zakup calego zestawu.

Jak dla mnie złożenie kompa to nic trudnego. Nawet mój kumpel ratownik
medyczny (noga w komputerach) sam sobie składał. Grunt to umieć
posługiwać się wkrętakiem i nie pchać w coś co widać że nie będzie
pasować nieodpowiedniej wtyczki. Ogólnie jest tak że każdy podzespół
pasuje w jedno miejsce. Z kablami jest podobnie. Trochę schodów to
zworki, obudowa-płyta główna i ewentualne śledzie z USB i takie
pierdoły. Zresztą wszystko jak wół jest w instrukcji do płyty także no
problem, a znając życie to składacze sklepowi nie dadzą pudełek,
oprogramowania normalnie dołączonego itd.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick@poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --