Re: Chce kupic w USA Acer Aspire 2012WLMi i mam w zwiazku z tym pare pytan...

Autor: Blazej Filimonow <gusi_at_somewhere.com>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 12:30:25 MET DST

Użytkownik "rosi" <keyser.sozeNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cgkita$jg0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dnia 2004-08-26 08:53, Użytkownik Mike napisał:
>
> tez mam xp pro sp1 US, nie EN (przywieziona razem z komputerem z USA) i
> u mnie mozesz zapomniec i zrobieniu czegokolwiek z katalogiem/plikiem z
> polskimi znakami w nazwach...

Ale nie możesz użwać polsich nazw katalogów w samych Windowsach, czy np w
aplikacjach typu Windows Commander? Bo jeśli tylko w innych aplikacjach, to
proponuję: Panel Sterowania->Opcje Regionalne i językowe->Zakładka
zaawansowane (oczywiście w us, to się inaczej nazywa ;) ). To rozwiązuje
problem.

--
Pozdrawiam
Błażej Filimonow