program do jasności obrazu

Autor: Nekroskop <malecki.piotr_at_idea.net.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 10:54:52 MET DST

Witam,
    Przeglądałem archiwum w tym temacie, ale nie znalazłem rozwiązania.
Chodzi mi o program (nie power strip) który rozjaśniłbym mój monitor.
Jakiś czas temu brightness spadła mi o połowe, a w menu pokazuje że jest
na maxa. Wcześniej miałem Voodoo które w oprogramowaniu rozwiązywało ten
problem, jednak niedawno zmieniłem na GeForca i ni jak nie idzie zrobić
jaśniej.
Power strip podkręca mi pulpit i niektóre gry, ale o oglądaniu filmów mogę
zapomnieć.
Proszę o jakiś program który mnie uratuje. Nie stać mnie na nowy monitor.
Z góry dzieki, pozdrawiam wszystkich
Nekroskpe