Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: jahu <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 06:50:48 MET DST

"Witiia" <witiia_kasuj_co_trzeba@poczta.onet.pl> wrote in message
news:ci2jno$i3l$2@news.onet.pl...
> u mnie w serwerze jest Celek 300A. Podpiąłem wentyl na 5V. Kiedyś
> przypadkowo dotknąłem radiatora - nieźle się poparzyłem, okazało się, że
> wentyl nie zawsze chciał ruszać na takim napięciu. Mimo tego komp
> działał bez problemu :)

Ja widzialem sporo Compaq'ow, ktore oryginalnie nie mialy wentylatora na
procesorze cel ~400 i p2 ~450.
Faktem jest ze mialy dosc spory radiator, duzo wiekszy niz normalnie. Mysle
ze jakby zalozyc dosc duzy radiotor to kazde p2 poszlo by bez wentylaora,
moze p3 tez, ale juz bym sie bal.

pozdrawiam
jahu