Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 01:35:59 MET DST

> Witam
> Interesuje mnie mozliwosc zlozenia wysoce bezawaryjnego komputera pc nie
> posiadajacego zadnych ruchomych czesci (brak wiatrakow, dysk flash
> zamiast hdd i tak dalej). Kiedys czytalem o "magicznych" radiatorach
> ktore podobno mialy umozliwiac dzialanie procesora nawet ponad 1 ghz bez
> zadnego dodatkowego chlodzenia. Czy ktos moglby mi wskazac jakas firme w
> ktorej da sie to kupic w Polsce (o ile da sie w ogole :>)? Chlodzenie
> wodne odpada :).

W niemczech tutaj takie cudo kupisz. http://www.silentmaxx.de/heatlanezen.php

U nas jest
 http://www.4max.pl/default.asp?g=24&gg=19&produkt=1043

 http://www.sirius.pl/index.php?sid=1&mcid=2&scid=23 (ale to nie wiem czy bez
wiatraka)

Tu masz inne podobne:

http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=8422&sid=1
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=10351&sid=1
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=9956&sid=1

do tych Papst na 5-7V i nie bedzie slychac, a na nizszych czestotliwosciach
to moze nawet bez wiatraka.

I jeszcze kilka na : http://www.4max.pl/grupa.asp?gg=19&page=1

Inna opcja to procki VIA, które nie potrzebowaly aktywnego chlodzenia.

No i oczywiscie jest jeszcze chlodzenie Zalmana:

http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=63&code=

albo obudowa zalmana:
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=64&code=

I na sam koniec jeszcze inna opcja: Laptop Dell Latitude D600 :) jest mega
cichutki, ma jeden wiatraczek, ktory wlacza sie czasami, ale i tak go nie
slychas. Jak zamienisz dysk na CF to bedziesz mial cisze.

Pozdro,

Maxiu

PS. Jakby co to mozesz pisac na priv, uciszam swojego kompa juz od pol roku i
wlasciwie juz go nie slychac chetnie pomoge.