Re: vmod do Sapphire 9550 - jak?

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 23:44:08 MET DST

> bo źle szukałeś, trzeba było w archiwum grupy
> http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=221
> Co prawda nie Sapphire, ale to raczej nie ma znaczenia.
> Też niebawem kupię i odrazu zrobię karcie kuku - vmod biosu i przeróbka na
> WC :-)

Moze znowu źle patrze, ale gdzie tu widzisz vmod (chodzi o podniesienie
napięcia rdzenia i pamięci, a przy tej karcie da się zrobić raczej tylko
sprzetowo, właśnie tak jak w tym rosyjskim opisie).
Aha no i ten opis dotyczy właśnie karty Sapphire, ale koleś tylko opisuje jak
wgrać inny bios i go zmodyfikować, a tyle to ja wiem.

Blok wodny już zainstalowałem, na pamięciach mam spore radiatory (4 radiatory
60x20mm, dwa po każdej stronie) na które dmucha Noiseblocker S3, wiec jestem
gotowy na hardcore overclocking :)
Niestety na razie mam 420/520 i wiecej nie idzie, ale podobno Sapphiry są
generalnie nisko zasilane (na pewno pamięci, a nie wiem jak rdzeń, ale w
sumie jak obniżyli taktowanie to mogli też obniżyć napięcie) i można wycisnąć
z nich więcej podwyższając napięcie (chociaż nie wiem, czy z pamięci 4ns
wyciśnie się wiecej niź 550...)

Pozdrawiam,

Maxiu