Re: Mysz optyczna Logitecha - Których nie kupować ?

Autor: Ogarek <spamogarek_at_go2.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 21:16:57 MET DST

Użytkownik "Radoslaw P." <radekp@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:g369k01s6fk2pcr3uf3jhj12sl6t50pui5@4ax.com...

Wyjdź z tą myszką.

 Wyjdz to do psa swojego mozesz mowic .A jak nie masz
nic konkretnego do powiedzenia to nie klap zebami.!
Mam ta mysz i wlasnie do takiego zastosowania jak chce Amstel.
Sprwauje sie bardzo dobrze,nie mam z nia zadnych problemow.
Moze przytoczysz cos na obrone swych 4 wybitnych slow.czy wogole
Wiesz jak wyglada czy tylko po nazwie firmy ja negujesz znawco?