rhapsody dr2

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 20:35:43 MET DST

Witam.

Mam nadzieje, ze nie jest to tak bardzo OT, ale nie wiem na jaka grupe
polska moglbym to pytanie wyslac.
Dostalem od kolegi plyte zawierajaca (podobno) system operacyjny Apple
Rhapsody DR2 dla architektury x86. Jest to wczesna i nie rozwijana juz
wersja Mac OS X Server dla pecetow. Niestety nie jest to normalna plyta
bootowalna w standardzie el-torito, nie jest tez zapisana w ISO9660, ani
nie posiada standardowej mapy partycji Apple. Na samym poczatku plyta
zawiera cztery znaki: dlV3, pozniej mach_kernel i dalej 4.4BSD. Z tego
wynika, ze jest to system bazowany na kernelu mach, ale nie mam pojecia jak
odczytac jakiekolwiek dane z tej plyty (bez uzycia hexedytora), ani tym
bardziej jak uruchomic z niej instaltor.
Jesli ktos wie jak odpalic instalator lub jak odczytac te plyte to bardzo
prosze o informacje.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.