Re: Straszne klopoty z plyta MSI 875P Neo

Autor: <berberek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 20:10:00 MET DST

> w zasadzie jeśli coś zmieniłeś w komputerze i pojawiają się problemy to
> pierwsze co powinno zastanowić to czy nowa część ich nie powoduje ...

Zgadza sie. Zmienilem plyte i procesor. Wrocilem do starego procesora i bylo to
samo. Teraz juz w ogole plyta nie wstaje nie ma na ekranie nic - odlaczone jest
wszystko oprocz dysku startowego.

Diody diagnostyczne MSI staja na trzech czerwonych (nr 1, 3, 4) i jednej
zielonej (nr 2) co oznacza cytuje:

"Memory detection test
- testing onboard memory size. The D-LED will hang if the memory module is
damaged or improperly installed".

Ale te moduly pamieci wczesniej dzialaly na innej plycie, na tej tez ale z
objawami takimi, jakie opisalem we wczesniejszym poscie.

Sprobuje jednak jutro wymienic pamieci na dwie nowe takie same kostki PC400 512M
B - zobaczymy co wtedy plyta zrobi.

Tylko troche mnie martwi, ze plyta w ogole nie pokazuje nic na ekranie. Mam
nadzieje, ze BIOS nie poszedl... Nic nie pisza w instrukcji do plyty jak zrobic
recovery takiego biosu... Moze ktos z Was mi powie?

Dzieki za odpowiedzi.