Re: Programowe podkrecenie coolera

Autor: Borys Power <borsoft_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 19:32:52 MET DST

Witiia wrote:

> każdy chce zwalniać, a Ty przyśpieszać?

Jesli chodzi o decybele, to mi to nie przeszkadza - za dlugo mialem
stare 486 czy C300 - wiem co znaczy "prog bolu" ;)

> Nie da się programowo przyśpieszyć.
> Żeby pracował szybciej musisz podnieść napięcie. ALle jeśli chodzi na
> 12V więc raczej nie da rady już przyśpieszyć :)

OK - to jak sprawdzic na jakim napieciu chodzi cooler i jak je zmienic?
(jesli to jest bezpieczne...)
Mam SpeedFan'a - w konfiguracji/zaawansowane jest cos takiego jak "FAN
divisor" (FAN1, FAN2, FAN3) - ma ustawiona wartosc 8 - do czego to
sluzy? Jesli zmienie na 4, to bedzie 2x szybciej krecil? :) Sorry za
glupie pytanie, ale nie znam sie na tym...

> temperatury są ok, nie masz czym się przejmować

A wiesz moze jaka jest maxymalna temperatura pracy tego procka?
Poza tym lepiej miec temperature za niska niz za wysoka ;)

--
Borys Power
GG: 2575874