pytanie o d¼wiêk - please !!

Autor: Andrx <approved_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 19:04:26 MET DST

Witam/ mam nastepujacy problem/ sytuacja wyglada nastepujaco:

1. mam karte mint 5+1 oparta na kontrolerze CMI8738/C3DX
    z zestawem g³o¶ników 5 + 1 rowniez firmy mint;
2. przy sluchaniu muzyki za pomoca windows media player'a
    wszystko chodzi ok, tzn. generalnie chodzi mi o basy;
    jest po prostu 'fajne' spektrum d¼wiêku, czuæ basy/
    czyli system ma wszystko skonfigurowane OK,
     aplikacje stricte windowsowe widza subwoofer/
3. natomiast przy sluchaniu muzyki za pomoca czy to
    programu odtwarzajacego dostarczonego na plytce
    ze sterownikiem do karty, czy tez za pomoca
    tradycyjnego 'WINAMPA' basów nie ma w ogole,
    subwoofer milczy, i nic tu nie daje zabawa equalizerem,
    wyglada na to jakby subwoofer byl wylaczony/

i tu pytanko, czy nie jest jakos przypadkiem tak, ze jest
jakis prosty sposob zeby wlaczyc te basy pod tego typu
programikami ( tj. pod programami do odtwarzania muzyki )/
B±d¼, je¶li sie orientujecie - na czym wlasciwie moze polegac
ten problem generalnie ?
Z gory dzieki za wszelkie wskazowki/
Pozdrawiam
Andrzej ( Andrx ) Lesicki