Problem z klawiaturą

Autor: m40 <_at_vp.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 17:54:16 MET DST

Mam problem z kalwiaturą nie moge wpisa literki "ć " moja klawiatura to
Microsoft Wireless Desktop Elite. inne klawisze z altem działają poprawnie
np "ź,ż,ą itp" Sprawdzałem klawiaturę na innym kompie i literka działała.
Podłączałem też klawiaturę do innych portów USB i także ps/2 efekt zawsze
taki sam. Mój system to Windows XP professional SP1. Prosze o pomoc mam
sporo pisania i bez "ć " sie nie obejdzie.

Pozdrawiam
M40