Re: soltek sl-75drv4, drv5, drv5-c

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 17:47:44 MET DST

Użytkownik "Jules Winfield" <Bez@maila.pl> napisał w wiadomości
news:chv8ck$klk$1@korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik "mln" <melan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Posiadałem sl-75drv5-c, wyjątkowo stabilna, nigdy mi komputer nie
zawisł, a
> nie korzystam z niego "przeciętnie" ;-)
> Dobrze rozplanowana, jedynym mankamentem jest brak USB 2.0, pamięci 333
> chodzą stabilnie, a przy sl-75drv5 nie zawsze...
> Do tego sl z literką c ma wentylator na chipsecie. W sumie polecam,
nawet
> obecnie nie jest to zły wybór do przeciętnych zastosowań...
> W BIOSie masz "Redstorm", dzięki niemu bezpiecznie podkręcisz FSB na
> [...]

ma ją. max co do niej wchodzi to athlon 2400 lub 2000 zaleznie od
steppingu. jest na kt 266A i mimo braku "c" ma wiatrak na nothbridge-u.
redstorm u mnie spowodował ze przy 148mhz fsb sie zawiesiło:P i zostało
133 (miałem palomino)

zdarzało mi się nie raz ze sie zawiesiła. kondensatory po 2 latch uzywania
spuchły i się powylewały - ale to tez wina zasilacza w kompie.