Re: Jak odinstalowac soft Quadro?

Autor: Krzysztof Król <tpnwd_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 17:17:19 MET DST

Użytkownik "mixxos" <mixxos@dfdfdfdfdf.fdfd> napisał w wiadomości
news:Xns9561CAFA4EB31erew@193.42.231.152...

> Wrzuc ten tekst na pl.comp.grafika.3d -beda mieli pol dnia radochy
> z takich cepow (pardom za okreslenie)
> Quadro to profesjonalne karty przyspieszajace wizualizacje oprogramowania
3d
> -w gierkach wydajnosc spada i tak samo w modowanych softquadro...

Masz rację nie napisałem tego - nie zainstalowałem tego sterownika żeby
Doom mi chodził szybciej, tylko dlatego że trochę się bawię grafiką 3D.
Chciałem go później odinstalować ponieważ komputer zachowywał się dziwnie
i szukałem przyczyny.
Inni się jakoś domyślili. A tak od siebie zastanów się na drugi raz zanim
nazwiesz kogoś o kim nic nie wiesz że jest cepem.

--
Krzysztof Król
http://www.tpnwd.linuxstuff.pl/