VIA KT133 i Athlon XP

Autor: j.r <jaro911WYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 23:34:55 MET DST

Chcialem kumplowi zmodernizowac kompa - problem to plyta MSI KT7Pro2 na KT133
Bios nowy - powinien rozpoznac - problem w tym ze KT133 chodzi dobrze chyba
tylko na 100 mhz (nie zalezy mi na tym bo i tak bedzie szybciej - teraz ma
wolnego Duronka)

Wymiana plyty to tez i pamieci - ma SDRam - wiec raczej odpada.

Testowal ktos w takiej konfiguracji Athlony albo nowe Durony?
Tudziesz Sempron?

Byly jakies problemy? Jak by poszlo na szynie 100mhz to bylby git - mniej sie
bedzie grzal - moze stary wiatrak pociagnie - tylko nie wiem jak z mnoznikiem.