Re: Da sie kupic dobry monitor 17" ponizej 700 zl?

Autor: Wieczorek Artur <als_at_www.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 16:23:14 MET DST

> na pewno widziales NEC'a na Trinitronie ? raczej Diamontron to byl, nie
widzialem
> jeszcze NEC'a na trynitronie
> co do poziomych linii - one kompletnie nie przeszkadzaja, jak ktos bedzie
sie
> patrzyl na nie non stop to faktycznie moze to irytowac

Chodzi mi o technologię nie o producenta. Z tego co się orientuję to
trynitron, ale nazwę zastrzegł sobie SONY czy jakaś inna firma, a Diamontron
to technologia oparta na technologii Trynitrona, ale pod inną nazwą.
Właścicielem "patenta" jest jak się nie mylę Mitsubiszi (nie wiem jak się to
prawidłowo pisze).
Poprawcie mnie jak się mylę.
Co do pasków to się ich nie czepiam, pisze tylko o ogólnym wrażeniu. Kiedyś
były monitory CTX też z Trynitronem i z tego co pamiętam też mi się plamka
nie podobała.

Pozdrawiam