Re: Drukarki dwustronne

Autor: Wieczorek Artur <als_at_www.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 15:22:05 MET DST

> Naturalnie ze sa takie. Od dluzszego czasu drukuje na HP LaserJet 2200,
> tylko nie wiem co kryje sie pod pojecie 'domowe', bo duza ta drukarka np.
> nie jest :)

Chodzi mi oczywiście o drukarki za cenę dostępną dla przeciętnego
Kowalskiego, czyli dla plujki jakieś 300-500zł, a nie 2500 :-) Lasery
pewnie jeszcze są drogie z takimi bajerami.
Tak na marginesie, ile kosztuje przeciętnie sam toner do lasera i na jak
długo taki wałek wystarcza (ile ładowań/kartek)?

Pozdrawiam