Re: Cenzura w sklepie Komputronik.pl

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 13:25:49 MET DST

news:2004091209421000@grush.one.pl...
> Możliwości są dwie:
> 1) dzielnik działa, ale wskaźnik szaleje (nie mam za bardzo
> jak sprawdzić),
> 2) płyta używa wyższego dzielnika tylko dla procesorów
> z "legalnym" FSB 200 MHz (co by było dość paskudne rze-
> czywiście, choć mieć nadzieję korygowalne nowszą wersją
> BIOSu).

Jest tylko ta druga - równiez liczyłem na nowy BIOS,
wgrałem wersję F4 z 04 sierpnia br. i jest to samo.
Ponadto doczytałem w instrukcji, cyt.:
"PCI/AGP Freqency (MHz) - The values depend on
CPU Host Frequency (MHz)." - co dla mnie jest
jednoznaczne. Ponadto przełożyłem na chwilę procesor
do innej płyty (JetWay na Nforce2-400) i bez problemu
ruszył na 200/400MHz. Natomiast na tym Gigabyte
okazuje się to niemożliwe.