Re: SP0812N

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co_trzeba_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 12:30:43 MET DST

Alfons Stelmach wrote:

> Do uzytkownikow dysku Samsung 80GB, 7200, ATA/133 (SP0812N) 8MB cache
> czyli takiego http://www.sklepwgk.pl/opis.php?id=SP0812N
> prosze o opinie.
> Bardzo halasi? W miare szybki jest? Jak generalnie sie sprawuje?
> Jak ktos ma taki ale inny rozmiar to tez chetnie sie dowiem co ma do
> powiedzenia.

mam taki sam, tylko że 2MB cache - to jest już mój drugi dysk Samsunga.
Pierwszy to 60gb 5400rpm i teraz jak kupowałem dysk, to nawet nie miałem
wątpliwości jaki dysk kupię :)

Niektórzy mówią, że Samsung to Szajsung. Ale popatrz tylko na tą grupę i
poczytaj ile osób mówi o padniętych Seagate'ach i innych dyskach, o
padniętych Samsungach mało się pisze

--
Witiia