Re: Co jesli nie Chieftec

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 12:28:41 MET DST

Sat, 11 Sep 2004 22:12:21 +0200, na pl.comp.pecet, Mariusz napisał(a):

> Mialem sytuacje jak Ty:
> Wymiana Codegena na 300W, nie pomogla, nie dawal rady.
> Zapodalem wiec Chiefteca 360W (302 DF) za 1999 zl chyba nie ma nic
> sensowniejszego, mocniejszego i cichszego.

hehe za 1999zl to jeszcze zasilacza nie widzialem... ;)

> Ale ma wade: grzeje sie wiec jesli masz mala obudowe - jak ja to podgrzeje
> Ci procka, dyski i grafike.
> U mnie skonczylo sie na wymianie obudowy (Codegen) na Chiefteca. (seria
> dragon, medium tw).

obudowe mam big tower a i sprzet nie jest z najwyzszej polki wiec sie az
tak nie grzeje (Athlon 1700+, radek 9500). mysle ze nie byloby wiec
problemu z tempreratura.
problem w tym ze nie mam 200zl :( . mam sto i licze ze jak sie podrecze
nieco z tym codeshitem to uda mi sie wynalezc jeszcze z 50. co bedzie
zobaczymy, w pytaniu glownym chodzilo mi raczej o Wasze zdanie na temach
obecnych chieftecow bo slysze juz tak rozne opinie ze sie przestraszylem
nieco

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl