Re: problem z komputerem

Autor: krzychu <krzychu_at_poczta.okay.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 12:07:24 MET DST

Użytkownik "Raku" <raku@amigos.kom.pl> napisał w wiadomości
news:ci15r4$ffg$1@nemesis.news.tpi.pl...

> serio pytasz ???
> bo jak tak to:
> chyba takie zworki do czegoś służą, skoro tak to na pewno

wiem ze do czegos sluza bo to wyczytalem w instrukcji ale nie wiem jakie
moga byc objawy zlego ustawienia
do tej pory mialem do czynienia tylko z 2 plytami i byly to plyty
bezzworkowe tj ZIDA LX i Abit NF7
aha i problem jest w tym ze nie mam dostepu do sprzetu na wymiane na probe
wiec musze wiedziec co mam kupic i zalozyc
monitor to chyba rzeczywiscie odpada ale i tak nie mialem gdzie sprawdzic
jezeli chodzi o karte graficzna to mialem przypadek ze komputer nie wstawal
i speaker nie dawal sygnalu ( a powinien) a po wymianie karty ruszyl