Re: Cenzura w sklepie Komputronik.pl

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 11:16:43 MET DST

Raku wrote:

> cos mi się zdaje, że przy sprzedaży wysyłkowe prawo się ostatnio
> zmieniło na korzyśc kupującego

Zmienilo sie i to juz pare lat temu. W ramach rekompensaty za brak
mozliwosci obejrzenia i sprawdzenia sprzetu masz prawo w ciagu 10 dni od
zakupu (tzn odbioru) odeslac sprzet bez podania przyczyny (w koncu kolor na
zdjeciu wygladal innaczej niz na zywo, ale to nie istotne, nie musisz sie
tlumaczyc). Niedogodnosc jest taka, ze roznie z tymi kosztami wysylki to
wyglada. O ile pamietam Komputronik sprytnie wykombinowal, ze oczywiscie Ty
placisz za wysylke do nich, a malo tego, potracaje wysylke od nich, jesli
byla gratis (>1000 lub 1500zl tak jest), a spryt Komputronika polega na tym,
ze wysylaja tylko kurierem, z ktorym maja umowe, wiec zapewne placa mniej,
ale oficjalnie to jest 30zl. Wiec roznica pomiedzy poczta (2*10zl) a
kurierem (2*30zl) jest zasadnicza, i mocno ogranicza to swobode oddawania...
nie ma to jak pomacanie w zywym sklepie ;)

pozdrawiam
Zbyszek