Re: 20 godzin przed kompem

Autor: Vectra <asNOSPAMta_at_bsk.vectranet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 11:04:36 MET DST

> ale chyba chodzi o to, ze monitory CRT wprost celuja w nasza strone
> dzialami elektronowymi, ktore uaktywniaja luminofor, luminofor jest miedzy
> nami a dzialami, wiec strzeala prost w nas, wiem ze sa jakeis filtry ktore
> to zatrzymuja, ale napewno nie w calosci, monioty LCD niczym w nas nie
> celuja :D

Przesada - ujemny elektron jest wychwytywany przez dodatnia anode.
Ponadto strumien "twardszego" promieniowania hamowania idzie
akurat nie na wprost, a we wszystkie na boki. Z boku / góry / dolu
jest teoretycznie gorzej, niz na wprost.

Smieszne sa metalowe oslony, oddzielajace w róznych bankach, itp.
tylki monitorów od kolejkowiczów - najwyrazniej nowy motyw na
wyciagniecie kasy.

Kto sie boi takiego promieniowania, nigdy niech nie przytyka
do ucha komórki.

Jedynym problemem w CRT jest migotanie - reszta to bzdura.
pozdro