Re: Wymiana glosnikow na mocniejsze.

Autor: Krzysiek M. <moonspellek_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 10:40:17 MET DST

Użytkownik "Slaine" <notsend@ipx.hostnet.chud.us> napisał w wiadomości
news:chut1p$b5h$1@news.onet.pl...
> Witam.
>
> Mam jakies glosniki(tzw. aktywne za 80 zeta, moc chyba 3W) noname ktore
nie
> grzesza zbyt dobra jakoscia dzwieku oraz moca.
> Wiec chcialbym wymienic(odlutowac stare i przylutowac nowe) same glosniki
> pozostawiajac oryginalne wzmocnienie.
> Czy mozna takie cus zrobic i jakie glosniki nabyc; o jakiej opornosci i
> mocy(chcialbym cos ok10-15 W) zeby nie sfajczyc oryginalnego wzmocnienia.
>
> Pozdrowienia dla grupy.

Ja mam creative inspire 5+1 i jestem zadowolony. Do muzyki to się nie
nadaje, ale do gier i filmów jak najbardziej. Jeśli bardzo chcesz mieć
wypasiony dźwięk to polecam stare wzmacniacze typu zodiak,
bambino(gramofon+wzmacniacz),diora(świetna firma), i własnoręcznie zrobione
głośniki, albo kupione np. 10 W. Wystarczy w zupełności.

Pozdrawiam

Krzysiek