Re: wentylator jak traktor

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 10:11:46 MET DST

Fiodor napisał(a):

> Ale nie musisz nic odklejac albo odrywac... kup sam wiatraczek 40x40x(max
> 10) i zaloz go na radiator zamiast tego halasujacego... A tak poza tym to
> nic sie nie stanie jak w ogole wywalisz wiatrak i zostawisz sam radiator...

Polemizowałbym. Po kilku latach (2 - 4) grafiki bez wentylatorów lubią
padać z przegrzania. Czasem dołożenie wentyla pomaga, czasem nie. Pewnie
odpowiednio duży radiator wystarczyłby, ale w tanich kartach są zwykle
za małe, a smaru jest zbyt mało i nierówno nałożony - mnie przykrywa
całego chipa. Oczywiście klej jest najgorszym rozwiązaniem, widziałem
Savage 4, z którego odkleił się radiator i karta padła - może i dobrze,
bo klient kupił sobie normalną kartę...