1gb za free

Autor: Mateusz <nolag_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 01:47:00 MET DST

Witam
Moze to nie temat na to forum ale.....
Pod tym adresem
http://www.msfund.com/index.php
mozecie zalozyc sobie 1GB konto email za free.Jak mozna przeczytac na
stronce jest ochrona przed spamem i wirusami itd.Po co to pisze???Otoz
po rejestracji do aktywacji konta potrzebne mi sa 3 osoby ktore zaloza
konto na msfund a przy tym zaznacza ze to ja im je polecam?.
A wiec jak ktos chce to moze podac ze polecil mu to:

                          nolag15

Dla tych co sie zdecyduja z gory dzieka
I nie piszcie ze to nie temat zwiazany ze sprzętem bo dobrze o tym wiem
Pozdro