Re: [pyt] Opinie o Lite-On SOHW-832

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co_trzeba_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 00:17:11 MET DST

Lisek wrote:

> Przymierzam się do zakupu nagrywarki DVD. Czy ktoś z szanownych
> grupowiczów używa Lite-On'a SOHW-832 i mógłby się o nim wypowiedzieć?
> Sprawia jakieś problemy?

ja mam od piątku. Wypaliłem tylko jedno DVD +R, które było załączone do
napędu. Nie było problemu z zapisem i odczytem.
Wypaliłem już natomiast parę płytek CD-R marki Hawk - zarówno dane i
audio - żadnych problemów (muzyczne odtwarzam na wieży).

Dużo się naczytałem, niektórzy narzekają. Myślałem też trochę nad Nec
2500A, ale ten ma słabą korekcję błędów.
Kupiony napęd jest moim jedynym napędem, więc nie chciałbym mieć często
sytuacji, że nie odczyta jakiejś płyty (tak mogłoby być właśnie przy
Nec'u). A do nowej płyty DVD +R zawsze 50gr mogę dopłacić, żeby mieć
lepszy nośnik.

Dodatkowo napęd jest bardzo krótki, bardzo to mi się podoba.

--
Witiia