Re: bezpiecznik topikowy zw³oczny 3,15 A 250 V

Autor: SP9LWH <spam_at_autorom.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 23:17:08 MET DST

U¿ytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne@wp.pl> napisa³ w wiadomoœci
news:chvl8g$ier$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Spali³ siê od razu. Zw³ocznego nie mieli. Kupi³em dzisia szybki 5 A. Czy
on
> mo¿e mi zast¹piæ jakoœ tego zw³ocznego 3.15 A?

Z braku innych alternatyw wsadŸ go
Jednak widaæ, ¿e zasilacz ma ciê¿ki rozruch i powinien byæ zw³oczny
5A szybki mo¿e nie wytrzymaæ za³¹czenia, a nie spali siê dostatecznie szybko
przy przeci¹¿eniu

Jednak czy Tobie zepsu³ siê tylko bezpiecznik ???
Czêsto jest tak, ¿e bezpiecznik chroni wy³¹cznie przed po¿arem, a jego
zadzia³anie nastêpujê po zniszczeniu chronionego obiektu
Mo¿e twój zasilacz ju¿ jest uszkodzony ?