Re: klawiatura+mysz radiowa chieftec

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 22:45:30 MET DST

sob, 11 wrz 2004 o 18:54 GMT, aRT napisał(a):

> Znalazlem (chyba) atrakcyjna cenowo oferte:
> http://angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=77
>
> Czy ktos moglby sie wypowiedziec co do tego zestawu?

Ja mam taki zestawik, czarny...

Wykonanie zestawu jest napewno solide, ale raczej bez jakis rewelacji,
myszka wyglada na taka nijaka, ale moze byc, klawiatura solida, fajnie
wyglada :), pisze sie dosyc dobrze, wmiare cicha, napewno nie rzezi...

tylko ma jeden mankament, nie wiem czy tak wszystkie chiefteki maja, czy
tylko moj, chyba bede musial go oddac na gwarancje, blukuja mu sie
klawisze, ale nie fizycznie tylko "logicznie/softwarowo:)", juz o tym
kiedys pisalem na grupie

myszka ma raczej mala rozdzielczosc, trzeba sie przyzwyczaic nia operowac,
ale po krotkim czasie nie dostrzegam juz roznicy, nie wiem czy sie
przyzwyczailem czy moze sie "rozruszala"

mam ten estaw chyba od 3 czy 4 miesiecy, w myszcze mam juz 3 baterie, w
klawiaturze jeszcze nie wymienialem

zasieg jakies 2-3m

> Klawiatura ma skok
> niski czy wysoki?

skok taki jak w normalnych klawiaturach, czyli chyba wysoki :), ale nie
znwou jakis duzy

Podsumowywujac, gdyby nie blokujace sie klawisze to byloby super, a tak
musze pomyslec jeszcze co z tym rozwiazac...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][     MP3Blaster is playing now:            ]
[       Ekg: #3781111            ][     Title: , Artist:                      ]