Re: ===Ustawienia wyświetlania w IE i monitor LCD.=====???

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 19:23:06 MET DST

Jacek Rutkowski wrote:
> Jestem przyzwyczajony do IE.

Ja też byłem - dopóki nie spróbowałem Opery. Wyobraź sobie wygodniejszy
interfejs, sterowanie gestami (nie musisz szukać przycisków "nowy",
"cofnij", "otwórz w tle"...), większą stabilność, możliwość otworzenia 100
okienek bez spowolnienia działania, "cofnij", po którego wybraniu strona
pojawia się od razu, beż ponownego jej ładowania... Opera ma też niezłego
klienta e-mail i news (podobno - tego nie próbowałem).

> Czy ta OPERA jest darmowym programem ???

Jeśli za nią zapłacisz, zniknie wąski (na oko kilkanaście pikseli),
tekstowy banerek.

k,