===Ustawienia wyświetlania w IE i monitor LCD.=====???

Autor: Jacek Rutkowski <jacekSPAM24_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 18:35:00 MET DST

Witam

Mam problem z ustawieniem wyświetlania stron w Internet explorerze.

Mam monitor LCD który poprawnie wyświetla obraz w rozdzielczości 1280*1024.

Problem jest w tym że strony WWW są źle wyświetlane w tej rozdzielczości.

Większość stron przystosowana jest do wyświetlania w 1024*768 i przez to są
wyświetlane

U mnie źle. Problemem jest to że napisy na stronach są zbyt małe do
wygodnego czytania.

Nie pomaga też zmiana ustawień w IE na rozmiar tekstu na największy.

Słyszałem że można ten problem rozwiązać przez arkusze stylów.

Niestety nie wiem gdzie coś takiego znaleźć ani jak napisać taki arkusz.

Jest co prawda opcja do wczytania "formatuj dokumenty do mojego arkusza
stylów" ,ale

Jak ją wybiorę to nie ma nic do wczytania.

Jeśli ktoś z was przerabiał taki problem to proszę o jakąś podpowiedź.

Niestety nie mogę ustawić rozdzielczości na moim LCD na 1024*768 bo obraz
jest po

Prostu za mało ostry.

System XP i monitor LCD (LG1720B)

--