Re: soltek sl-75drv4, drv5, drv5-c

Autor: Jules Winfield <Bez_at_maila.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 18:15:01 MET DST

Użytkownik "mln" <melan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:chuuqu$e1c$1@inews.gazeta.pl...

> Ktora plyta (z wymienionych w temacie) jest najbardziej godna ploecenia?
> Czym rozni sie model sl-75drv5 od sl-75drv5-c?

Posiadałem sl-75drv5-c, wyjątkowo stabilna, nigdy mi komputer nie zawisł, a
nie korzystam z niego "przeciętnie" ;-)
Dobrze rozplanowana, jedynym mankamentem jest brak USB 2.0, pamieci 333
chodza stabilnie, a przy sl-75drv5 nie zawsze...
Do tego sl z literką c ma wentylator na chipsecie. W sumie polecam, nawet
obecnie nie jest to zły wybór do przecietnych zastosowań...
W BIOSie masz "Redstorm", dzięki niemu bezpiecznie podkręcisz FSB na procku,
nawet jak się na tym nie znasz, do tego AntiBurnShield zadba aby się nie
spalił, ale dla pewności obniż max temp z 85C "standardowo chyba tak jest"
do ~80C.

SL-DRV4 jest ciut starsza i chyba tylko pamięci 333 nie obsługuje.

Pozdrawiam.