SB Live powoduje zawiechy - HELP!

Autor: BeePee <beepeeusunto_at_autograf.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 13:34:00 MET DST

Plyta g. ECS K7VZA ze zintegrowana karta dzwiekowa. Po podpieciu SB Live XP
zawiesza sie w chwile po zaladowaniu. W Biosie wylaczylem wszystko, co jest
zwiazane z dzwiekiem, tzn. "OnChip Sound" oraz "OnBoard Legacy Audio" - nie
wiem, czy slusznie, ale tak mi sie wydawalo. Nie wiem, dlaczego pod ta
ostatnia opcja w Biosie jest jeszcze opcja "Sound Blaster", a nizej
parametry przerywan, DMA i cos tam jeszcze.

OnBoard Legacy Audio - Enabled/Disabled
Sound Blaster - Enabled/Disabled
IRQ...
DMA...
(...)

Tak to mniej wiecej wyglada.
Gdy wyjalem SB, wszystko jest OK. Probowalem tez do innego slota, ale zadnej
poprawy. Moze tu chodzi o konflikt przerywan?

--
Pozdrawiam