dodatkowe gniazdo USB na plycie

Autor: jaca <jaca82_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 13:10:06 MET DST

czesc,

mam na plycie glownej (SOLTEK SL-75 KAV) connector na dwa dodatkowe
gniazda USB, wyglada on tak (opis na podstawie isntrukcji do plyty):

VCC 1 9 GND
DO- 2 10
DO+ 3 11
GND 4 12 GND
VCC 5 13
DO- 6 14
DO+ 7 15
GND 8 16

i kupilem sobie przedni panel z gniazdami USB, ktore byly podlaczane za
pomoca wtyczki 10-pinowej:

VCC 1 2 VCC
DO- 3 4 DO-
DO+ 5 6 DO+
GND 7 8 GND
        9 10

nie chcialo mi sie reklamowac czy tez wymieniac u goscia z allegro, wiec
  kupilem wtyczke 16-pinowa i podpialem kabelki tak, zeby pasowaly do
gniazda na plycie, czyli od gory do dolu w lewym rzedzie VCC, DO-, DO+ i
GND najpierw pierwszego gniazda a pod nim analogicznie drugiego...
tyle ze wlasnie nie mam podpietego uziemienia (GND, piny 9. i 12. na
schemacie gniazda na plycie)
jak sadze jest to jakies dodatkowe uziemienie, ale czy bez niego gniazda
beda bezproblemowo dzialac? jeszcze nic nie podlaczalem pod to usb bo
nic nie mam na usb, hehe... ;) ale planuje miec, stad ten panel... :)

z gory dzieki za info
pozdrawiam
jaca

--
"Jak widzisz kolejkę, stań w niej. Co ci szkodzi?"