Re: nForce2 C0/C1/C2 Cooling Patch i piszczenie - ale działa super ;)

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 11:00:41 MET DST

Raku napisał(a):

> Więc zainstalowałem, ale "coś" zaczeło niemiłosiernie piszczeć, na
> bardzo nieprzyjemnych częstotliwościach
U mnie też piszczy z tym sterownikiem, ale tylko w głośnikach. Jak bym
się przysłuchał jednemu z rdzeni z nawiniętym drutem obok procesora to
też to piszczy i nie wiem jak to skutecznie unieszkodliwić. Takie samo
piszczenie miałem bez tego sterownika w trakcie uruchamiania systemu.
Zresztą nadal mam.
A temperatura spadła o 8 st. i natychmiast wraca do starej gdy uruchomi
się jakaś procesorożerna aplikacja.