Re: Odklejanie radiatora z karty graficznej

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 10:41:24 MET DST

Dnia Sat, 11 Sep 2004 01:51:30 +0200, scx wystukał(a):

> 1) rozgrzałem sprzęt (nie grzejnikiem tylko trochę go pomęczyłem programowo)
> 2) powolutku i stopniowo ukręcałem radiator - trochę w tę, trochę w tamtą.
> 3) w międzyczasie ostygł, więc znów odpaliłem sprzęt i trochę pogrzałem
> 4) w końcu ukręciłem ten cholerny radiator
> 5) zdrapałem resztki kleju (tu trzeba uważać żeby kości nie poharatać)
> 6) wszystko wyczyściłem spirytusem (gardło też) :P
> 7) potem miałem problemy z przyklejeniem od nowa - nic nie chciało trzymać
>:/ Doszedłem do kleju Styropiankleber, i jakoś trzyma. Podobno kleje
> kropelkopodobne są dobre na takie okazje.

Trochę zmodyfikuję Twoje punkty
ad 1) proponuję suszarkę, tylko trzeba uważać zeby nie przesadzić -
podgrzać rdzeń z 2 stron karty.
ad 3) WOW :-) suszarka !
ad 5) proponuję spirytus lub rozpuszczalnik lub zmywacz do paznokci (ale
tylko na rdzeń - uważać by nie wylać niczego na amą kartę)
ad 7) są kleje termoprzewodzące do kupienia osobno, ale lepszym
rozwiązaniem jest IMO kupienie któregoś z radiatorów na chipset firmy
Zalman (złoty - ZM-NB32J - koszt ok. 20 zł)- jest w pudełku klej, radiator
zamontować na chipset, a kleju wystarczy też na grafikę

--
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM,