Re: Karta TV

Autor: mbyra <mbyra_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 10:17:56 MET DST

Tomasz wrote:
> Witam
> pełna nazwa tej karty:
> Leadtek WinFast TV 2000 XP Expert Box
>
> po długich poszukiwaniach i przeglądaniu testów wybrałem Winfasta w wersji
> Expert kosztowała mnie 255 PLN

Tez chyba musze poczytac jeszcze, bo oparlem sie na jednym tescie Chip'a
z lipca tego roku. A tam Pinnacle byl wysoko /tzn. pierwszy/ a winfast
niestety niezle dostal za jakosc obrazu. A tu porsze -grupowicze
popieraja Winfasta...

> Sygnał pochodzi z kablówki i jest wporzo Karta ta posiada najnowszy chipset -
> nie rozkodujesz Canal+ na niej!!!!

To ja się jeszcze zapytam, na jakim chipsecie bylo mozliwe
rozkodowywanie Canal'a. Zawsze maly plusik:)

> Pozdrawiam

Pozdrawiam Równiez i dzieki za info.

Marcin