Re: Karta TV

Autor: mbyra <mbyra_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 01:48:19 MET DST

Marcin Dębicki wrote:

> WinFast XP 2000 Stereo (bodajże tak się nazywa ta karta)

Rozumiem, ze obraz jest bez zastrzezen. A czy ma ona tuner radiowy?

Napisze jeszcze, ze nie zalezy mi specjalnie na zgrywaniu obrazu z TV,
nagrywaniu czegokoliwek itp. Wystarczy mi sama mozliwosc ogladania, ale
musi byc bardzo dobra jakosc obrazu /karta bedzie podlaczona do
kablowki/ i raczej powinna miec turner radiowy.

pozdrawiam
Marcin