Re: notebook - cooler - wymiana

Autor: Lukasz Downar <sirdoniu_at_interia.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 01:17:03 MET DST

> witam!
>
> mam toshibe satellite a10. dostaje komunikat o awari chlodzenia.
> fakt, wentyl po psiknieciu spr. powietrzem (wyleciala tona kurzu) buczy
nadal
> strasznie glosno.
> Co w takie sytuacji robic ? Gdzies moge dostaw oryginalne coolery ?
> Szczecin.
>
> PS
> Juz po gwarancji

Witam
Mam równiez ten sam model (konkretnie a10-s111) tylko nieco mlodszy.
Domyslam sie, ze chcesz wymienic cooler na wlasna reke - nie kierujac sie
do Polskiego serwisu (ciekawe ile by skasowli za taka wymiane).
Z rozkreceniem malenstwa nie powinienes miec wiekszych problemów.
O ile pamietam to dojscie do radiatora z coolerem i procka jest w miare
dobre. Mozesz teraz spróbowac przeszyscic coolerek. Jesli to nic nie pomoze
to zajrzyj tu:

Nie wiem czy jest to akurat ten model wiatraka co w a10 - jesli nie to moze
zagadasz z gosciem i cos Ci zalatwi.

Pozdrawiam
Lukasz Downar