Re: jak zrestartować notebooka

Autor: xaliemorph <poszedl_at_w.dluga>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 00:45:30 MET DST

Danego znacznika czasowego 9/10/2004 8:53 PM, kreatura pod kryptonimem tadko
uzewnętrzniła swe myśli:
> zawiesił mi się notebook - czarny ekran - i komunikat nacisnij ctr+alt+del
> aby zrestartować. Niestety to nie działa, komp nie reaguje na żadne
> przyciski , także na ten wyłączający go.Odłączenie od prądu nic nie daje bo
> ma baterię.
> Nie mam zadnego doświadczenia z tym sprzetem (mam go chwilowo w celu wgrania
> prostych programów). Ma ktos pomysł jak go zrestartować?

Trochę inwencji, i kompetencji. Wróżki zaprotestowaly, i wyprowadziły się do
innego kraju. Tak więc poza tą sensacyjną wiadomością, napomknę tylko, iż w
Toshibie wystarczy tylko długo przytrzymać długo przycisk wyłączenia.