Re: Okrągłe taśmy ATA ?

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 20:01:31 MET DST

> A powaznie - moglbys cyknac jak to masz rozwiazane, z ciekawosci - u mnie
i tak
> bedzie sata, ale chcialbym to zobaczyc, pomysl ogolnie jest bomba :)

Fotek ci nie cykne bo nie uznaje cyfrowych aparatow :)
Co do kosztow to jakies 10 zl mnie kosztowala calosc na dwie tasmy. Kupilem
1,5 metra tasmy 80 zylowej, nie zawsze mozna dostac w kazdym sklepie i po
1,2 zl chyba jedna zlaczka. Potem troche spokoju i precyzji i masz
zacisniete zlaczki, mozna takze na krawedziach boczych leciutko potraktowac
klejem kropelka. Takie rozwiazanie jest czesto stosowane przy skladaniu
komputerow przez dobrych skladaczy :).

Mirek