Re: wyciszenie komputera,pomoc w wyborze ....

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 23:09:29 MET DST

> Zainteresowała mnie obudowa (ta na zdjęciu),

w kwestii obudów, tak sie składa, ze te rzeczywiście dobre obudowy nie są
ani zbyt ładne, ani zbyt kolorowe ani zbyt lekkie, ani zbyt tanie.
Szczególnie to ostatnie. Ja 5 lat temu zaufałem Enlightowi i jestem
bardzozadowolony z mojej obudowy. Solidna, doskonale spasowana, z dobrych
sztywnych i grubych blach.
Codegen to badziew robiony przez i dla chińczyków, jak zresztą 90% obudów
na rynku.
Gdy kupowąłem swoejgo Enlighta, wybierałem miedzy nią a Green'em, tym
oryginalnym of kors, ale na Green'a nie było mnie stać. Wtedy za swoją
dałem ponad 400 zł jeśli dobrze pamietam, gdzie po ok 150 chodziły takie
jak dziś po 130 zł. Green był po 650 i wiecej. Ale obudowy to zupełnie
inna bajka, a zasilacze w nich to już wogóle temat rzeka... :)

BR