Re: 20 godzin przed kompem

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 22:54:11 MET DST

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 10.09.2004 roku, i wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Witam
> Uzalezniony jestem od tworzenia stron www.
> Siedze przed komputerem nawet 20 godzin dziennie.Srednio tak okolo 15-16
> godzin.
> Mam dobry monitor lcd.Czy to jest szkodliwe dla zdrowia?

Oczywiście, że nie jest, nie wierz tym, którzy piszą inaczej.
Naprawdę szkodliwe dla zdrowia, życia, a nawet istnienia w ogóle, jest
siedzenie powyżej 24 godzin na dobę, ponieważ zaczynają wtedy dochodzić do
głosu fluktuacje kwantowe czasoprzestrzeni, pojawiają się zmarszczki w
macierzy prawdopodobieństwa, powodujące zakrzywienie przyczynowości. A stąd
już niedaleko do osobistych tragedii wywołanych zachwianiem kontinuum
czasoprzestrzenno - można np. zjeść stek ze zwierzęcia, które jeszcze nie
zostało zbite, wsiąść do piątego wagonu pociągu, który wjedzie na stację
dopiero za 20 lat i będzie miał tylko cztery wagony, może się zdarzyć, że
pozornie niegroźne naciśnięcie klawisza "delete" spowoduje zagładę całych
galaktyk, nie wyłączając naszej. To jest dopiero szkodliwe dla zdrowia.
A głupie 20 godzin z pewnością nikomu nie zaszkodzi.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl