formatowanie niskopoziomowe

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 22:05:26 MET DST

Witam

no i stąło sie. domorosły informatyk sam instalwoał windows XP w sklepie
kazali mu sformatowac dysk no to zrobił "low level format". Teraz winxp przy
instalacji krzyczy ze nie ma dysku. jutro ide popglądac zwłoki i spróbowac
jakiejs reanimacji. narazie wiem tylko ze komp to "barton" a dysk ma.... ups
miał :) 80 gb.
mozecie mi podsunąć jakies wskazówki? moze jakiś soft który pozwoli uratowac
chociaż czesc dysku?

ToMAsz