LCD do gier

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 19:51:20 MET DST

Kupuje LCD 17'. Cele - standardowe, tzn: internet i gry (lubie sobie tez
pograc w Dooma III w ultra high). Obecnie mam dobra 17 - CTX PR711F,
jednakze jej koniec jest bliski. Zlacza DVI nie potrzebuje. Moje wymagania -
aby nie smuzyl, dobre katy widzenia itp...

Moj wybor ogranicza sie do 3 typow. Moja prosba abyscie je ocenili.
Napiszcie co o nich sadzicie - kazda odpowiedz jest dla mnie na wage zlota,
bo w koncu chce wydac spory kawalem grosza. Cenowo - do 2500 PLN

Typy:
- Eizo L550
- Iiyama ProLite E430-S
- Sony HS73B

Jesli nie to to co inego? samsungi i LG odpadaja - nie chce sie meczyc w
razie czego z gwarancja.