Re: konflikt?

Autor: Marcin Kulasiński <marcin.kulasinski_at_rmi.fm>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 14:54:54 MET DST

> gdyby to byl ram to juz przy kopiowaniu plikow na dysk podczas
> instalacji
> instalka by sie wywalala.... oczywiscie imho bo ja tak mialem :)

no ,wlasnie! a u mnie wszystko sie fajnie kopiuje, i:
1. albo zaraz przy pierwszym uruchomieniu jest zwis (bez skojarzen :)
wczoraj tez probowalem, i pokazalo mi "błąd dysku", sprawdziłem, dysk
czysciutki, ładniutki, formatuje sie i skanuje bez problemów.
2. albo po skopiowaniu zaczyna sie instalacja, pliki sie kopiują,
kopiują, az po raz kolejny restart, i blue screen.
3. lub tez po zainstalowaniu systemu (akurat xp) pokazało się
"Zapraszamy" , ustawiłem konta, i znów to samo (kocham ten niebieski
ekranik... dobrze,ze koedzy z Microsoftu zadzialali psychologicznie, i
dali taki kojący nerwy kolor... co prawda niewiele to pomaga, i różne
rzeczy juz przez ostatni miesiac latały po chacie... :)