Re: konflikt?

Autor: Marcin Kulasiński <marcin.kulasinski_at_rmi.fm>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 12:27:46 MET DST

> wsadz inna kostke ramu, sprawdz czy sie procesor nie przegrzewa,
> jezeli
> cos podkercales... odkrec.

Procek jest boxowy, z wentylatorkiem, i nie przegrzewa sie. stawilem
go na 1600 (circa) i nadal to samo. potem ustawilem na 1200 (wszystko
w biosie)-to samo. moze byc przyczyna z zasilaczem, tego nie
sprawdzalem. a co do ramu, to gostek w sklepie mi dobieral ta pamiec
do plyty, wiec to takze wykluczam (wylaczylem wszystkie pierdoły w
biosie, taktowanie pamieci ustawilem na wszystkie mozliwe sposoby i
ciagle to samo).
coż, pozostaje probować dalej! dzieki za pomoc!