Re: padniety WD Caviar gwarancja

Autor: adrin <adrin2.no.spam_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 12:25:13 MET DST
Message-ID: <Xns95607E59B5BA9adrin@193.42.231.152>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

"Chris" <actchris@aster.pl> wrote in news:chrsie$j0i$1@inews.gazeta.pl:

> Internauta adrin (adrin2.no.spam@interia.pl) w wiadomości
> news:Xns956050CCB2BA2adrin@193.42.231.152 nabazgrał(a):
>
>> a nie wiecie czy musze zglaszac RMA na stronie Western Digital, czy tez
>> oni sie juz tym zajmuja?
>
> Tylko i wy łącznie RMA na stronie WD i słać bezpośrednio do nich. Action
> (centrala) nie weżmie czegoś takiego.
wlasnie wrocilem od nich i faktycznie o malo mnie nie wysmiali :[
a wiecie moze ile kosztuje wysylka, jak trzeba to zapakowac i ile trwa
wymiana?
Received on Fri Sep 10 12:30:30 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 10 Sep 2004 - 12:51:20 MET DST