konflikt?

Autor: Marcin Kulasiński <marcin.kulasinski_at_rmi.fm>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 10:51:33 MET DST

witam! ostatnio stałem się posiadaczem płyty Asus A7V8x-x, Athlona
2000+(+wentylator) i 256 ram (kingstone).-wszystko kupione w sklepie w
Poznaniu, zresztą bardzo dobrym. poza tym mam gforce2 32MB i dysk
seagate 80GB. wszystko ładnie podłączone, tak jak powinno.
postanowiłem zainstalowac win xp, instalator pięknie skopiował to co
potrzeba na dysk, restart i... kupa! niebieski ekranik, zrzuty pamięci
i te sprawy. to samo dzialo sie przy instalacji win 2000, win 98
zainstalowal sie, ale dziala niezbyt stabilnie. oczywiscie wszystkie
systemy są 100% oryginalne, tak jak częsci.Dyski są sprawne (na innych
konfiguracjach mozna bez problemu na nich zainstalowac system).
Powyciągałem podczas tych bojów wszystkie dodatkowe karty: Audigy,
siec, modem, powyłączałem usb, siec i dzwiek na płycie głównej, i
nadal to samo. podejrzewam karte graficzną, ale wczoraj po kolejnym
zainstalowaniu pokazuje tez,ze mam nieprawidlowy dysk (tą 80tke).
Sprawdzilem, dziala wszystko , podzielone na partycje jak bozia
przykazala, na innych kompach instalacja na tym dysku przebiega jak po
masełku.aha, zasilacz ma 250 wat.
Jezeli ktos miał juz taki problem, to błagam o pomoc, bo wywalilem na
ten sprzet kupe kasy, i nie moge pracowac porządnie, a nie chce tego
dawac do serwisu, bo chce sam do tego dojsc, zeby w razie czego znow
za tydzien do nich nie latac.
dzieki z góry za pomoc!
Pozdrawiam!