Re: siec przez prad

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 10:03:23 MET DST

doslaw napisał:

> ja mowie o technologi PLC "in haus" i od tagieo tez modemu
> zaczela sie ta dyskusja, ty widze natomias ze mowisz o PLC
> "zewnetrzym"

W domu, czy na zewnątrz, technologia ta sama, różnice tylko w
stosowanych urządzeniach. A ty wspomniałeś, że chciałeś wdrożyć
to w Polsce, z czego można wnioskować, że próbowałeś zrobić coś
więcej niż kilka domowych sieci LAN.

> jak juz wczesniej zaznaczylem dla mnie jest to EOT

No tak, najprostszy sposób, żeby wycofać, gdy jest się już
przypartym do muru. OK, EOT.

Rada na przyszłość: pisz tylko o tym, co sprawdziłeś lub
widziałeś a nie czaruj swoimi umiejętnościami.

--
                        Pozdrawiam, Sniper